Zwack csapatépítő kerékpártúra Zalakaros környékén

Közel 100 fő részére szerveztünk szeptember 10-én kerékpáros programot a Zwack Unicum Nyrt. csapatépítő tréning keretein belül a Kis-Balaton térségében, Zalakarosról indulva és ugyanide visszaérkezve. A Kis-Balaton felfedezése azért is különösen érdekes kerékpárral, mert szűk területen belül található sok érdekes attrakció. Emellett alacsony forgalmú utakon és kerékpárúton közlekedhetünk, egy 30-40 kilométeres körbe több megállópont is tervezhető csodaszép kilátással, természeti környezettel, programlehetőségekkel.

Bringázásunk útvonalát a klasszikus Kis-Balaton kör adta, a Kányavári-szigettel, a zalaszabari szőlőheggyel, rétesezéssel, fröccsözéssel. Hagyományos és elektromos rásegítéses kerékpárt is választhattak a résztvevők, a panorámás uzsonnán kívül frissítőponttal és meglepetés játékokkal is színesítettük a túrát. A Kis-Balaton legkedveltebb és legszebb turista pihenője, a Kányavári-szigeten több, ritka, védett állathoz kerülhetünk látótávolságba, egyedülállóan ritka, népes madárvilággal találkozhattunk itt. A fahídon közös drónfotót is készítettünk Vanik Zoltán jóvoltából, a közel 100 tarka bringás nem mindennapi kompozícióra adott lehetőséget

A Kányavári szigetről csodaszép tájon, bringaúton haladtunk tovább a Kis-Balatonon keresztül, hogy újabb 10 kilométert követően megérkezzünk Zalaszabarba. A túrának ez a szakasza forgalomtól elzárt, könnyedén, egymással beszélgetve haladhattunk.

Zalaszabarban a túra során látható legszebb panoráma várt ránk, ezért azonban meg kellett küzdeni. A 600 méteres nagyon meredek emelkedőn kiderült, hogy ki tud megállás nélkül feltekerni – az elektromos rásegítést használók minden bizonnyal – és ki száll le a bringáról, szerencsére gyalogosan tolva sem volt messze az uzsonna impozáns helyszíne.